03.09.2014

Co zrobić gdy tusz do rzęs zaczyna wysychać?





Tusze do rzęs mają to do siebie, że po pewnym czasie wysychają, mniej więcej po około dwóch miesiącach. Dzieje się tak na skutek dostępu tlenu do kosmetyku podczas użytkowania.
Taki tusz z reguły jest wyrzucany. Jak się okazuje niepotrzebnie.



Do przedłużenia trwałości spróbowałam jednej z kilku metod o których słyszałam.
Dodałam do tuszu odżywkę keratynową GAL.
Kapsułki żelatynowe to doskonały kosmetyk do pielęgnacji paznokci, brwi i również rzęs.
Użyłam dosłownie dwóch kropli, wymieszałam szczoteczką i zamknęłam. Następnie tak odnowiony tusz nałożyłam na rzęsy. Polecam ten sposób, ponieważ tusz wydaje mi się lepszy niż świeżo po otworzeniu, fajnie się nakłada i rozprowadza po rzęsach. Zauważyłam też, że efektowniej wygląda na rzęsach i mocniej je wydłużył. Dodatkowo kolor tego tuszu jest intensywnie czarny.
Na rzęsach trzyma się tak samo jak tusz bez dodatku odżywki. Odświeżenie nie wpłynęło na trwałość i zachowanie się go na rzęsach.  :)) Wielkim plusem jest to, że taki kosmetyk nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie pomoże naszym rzęsom. Będzie to dodatkowa pielęgnacja.



Zachęcam do wypróbowania. Nie macie w końcu nic do stracenia. :)
A może znacie jakieś inne sprawdzone sposoby??


8 komentarzy:

  1. Ja tak robię jak źle dokręcę dość nowy tusz i mi go szkoda bo przeschnie ;) Z końcówkami produktu to jednak troszkę strach :)
    Zapraszam : atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rozwiazanie naewno sproboje,ja zawsze w kubek gorocej wody wkladalam:)
    annatygryss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie zapraszam do wyzwania, tylko daj znać gdzie mozna śledzić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sposób na odnowienie tuszu napewno wypróbuję:) Zapraszam : http://kokosowaada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jestem jakimś fenomenem ;) kończę właśnie tusz, który otworzyłam ponad rok (!) temu i do tej pory wszystko z nim w porządku. I mam tak z każdym jednym tuszem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie różnie to bywa, ale też czasem długo długo mi wytrzymują :))

      Usuń
  6. Kiedy tusz zaczynał wysychać, po prostu go wyrzucałam i kupowałam nowy, ale teraz może czas się zastanowić, czy to konieczne? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyżej jak się nie uda to trafi na śmietnik ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...