01.09.2014

ISANA Odżywka Farbglanz do włosów brązowych

Halo :))

Wykończyłam w końcu tą odżywkę i zapraszam was do recenzji.


Odżywka przeznaczona jest do włosów brązowych i farbowanych na brąz. Zawiera karmel i ekstrakt z orzecha włoskiego, filtry uv, pigmenty koloryzujące.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosoulfate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Parfum, Propylene Glycol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Quaternium-80, Methylparaben, Benzophenone-4, Propylparaben, Juglans Regia Seed Extract, Lacid Acid, Glucose, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel, Basic Brown 16, Basic Brown 17< Basic Blue 99.

Plusy:
+ zapach przyjemny, lekko orzechowy/kakaowy,
+ ułatwia rozczesywanie,
+ niedroga.

Chyba mi się jeszcze tak nie zdarzyło, ale żadnych innych zalet jej nie znalazłam. 

Minusy:
- może obciążać włosy,
- wg mnie zbyt wodnista konsystencja, odżywkę ciężko wmasować we włosy bo spływa z włosów, przy tym rozpryskuje się na wszystkie strony,
- nie nawilża, 
- nie zauważyłam też jakiegoś specjalnego połysku,
- nie mam farbowanych włosów (zatem nie wiem czy zachowuje kolor),
  nie zauważyłam żadnego pogłębienia koloru  itp.,
- nie odżywia włosów,
- ciężko otwiera się opakowanie.


Jeśli ktoś szuka produktu, który nie zaszkodzi włosom i jednocześnie nic z nimi nie zrobi to właśnie taki znalazł.  :))


Miłego wieczoru.. ;)



1 komentarz:

  1. Mam odlewkę tej odżywki, ale jakoś nie mogę się zmobilizować do zużycia, czuję, że będzie średnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...