09.09.2014

Nowość! Fa floral protect - Orchid & Viola

Antyperspirant Fa Floral Protect Orchid & Viola to wg producenta przyjazna dla skóry formuła z unikalną technologią uwalniania zapachu. Zapewniać ma 48h ochronę i uwalnianie delikatnego, kwiatowego zapachu przez cały dzień. Przeciw palmom i śladom.
A według mnie jaki jest? Zobaczcie sami.. :))



Plusy:

+ chroni prze niechcianym zapachem potu,
+ nie zauważyłam przebarwień, przybrudzeń na ubraniu,
+ nie zawiera alkoholu,
+ nie podrażnia,
+ ma piękny, słodki zapach, kwiatowy, orzeźwiający, lekki i nieduszący,
+ ładne opakowanie, dobrze się rozpyla produkt,
+ łatwo dostępny,
+ cena 5,99 zł/ 150 ml.

Minusy:

- zapach nie utrzymuje się długo,
- świeżo po rozpyleniu klei się pod pachą i ta wada zadecydowała o tym,
   że raczej więcej go nie kupię,
- nie zapewnia ochrony przez 48h,
- nie zauważyłam też żadnej specjalnej technologii uwalniania zapachu.


A Wy próbowałyście już?? Też macie podobne odczucia?? ;))

6 komentarzy:

  1. Trzeba znaleźć odpowiedni i nie zmieniać, tak to jest z antyperspirantami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś chyba perłowy Fa i bardzo podobał mi się jego zapach :)) Działanie było raczej średnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę po reklamie, ale jak się klei... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj... nie lubię jak sie klei.... wystarczy jeden minus który bije wszystkie plusy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię, albo jak taki gruby biały nalot się robi. Miałam tak z Dove.. :(

      Usuń
  5. mam raczej niemiłe doświadczenia z antyperspirantami tej marki...sztyft też się nie sprawdza w moim mniemaniu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...