03.05.2015

Nowości w mojej kosmetyczce

Cześć!

Dawno nie dodałam żadnego postu, ale pomimo to, pod moją nieobecność, zaglądacie tutaj dosyć często, a niektórzy nawet zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza.

Dzisiaj pokazuję Wam, recenzji jakich kosmetyków możecie się spodziewać w najbliższym czasie.



 Odżywka do włosów Dove, Szampon wzmacniający Garnier Fructis Goodbye damage, 
Szampon Garnier Ultra Doux - odbudowujący z olejkiem z awokado i masłem karite, 
Odżywka do włosów Garnier Fructis - Oleo repair, 
Odżywka do włosów w spray'u regenerująca - Herbal Care:

 Krem do rąk Olivenol (był w zestawie ze SkrzypoVitą):


 Balsam do ciała Avon naturals - pretty Passionfruit & Peony,
 Żel pod prysznic Luksja care pro revive - Pomegranate & Maracuya, 
Płyn do kąpieli Luksja - Caramel Waffle:


Podkład AA matujący (cover) i rozświetlający (lumi),  
Nawilżający płyn micelarny BeBeauty 2w1,
Krem do twarzy AA - Ultra Nawilżanie, 
Tusz do rzęs Miss Sporty - 3D Volumythic, 
Korektor Wibo - PEN concealer Nr 2, 
Wazelina kosmetyczna do ust & ochronna (waniliowa) - FLOS-LEK laboratorium:


Mgiełka do ciała - pink raspberry - H&M:



Nowe posty już niedługo.. ;-)
Miłego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. Fajne nowości. CIekawi mnie zapach tej mgiełki z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego, kilka kosmetyków jest faktycznie interesujących!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zapach ma też żel pod prysznic z luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Luksja fajna .wydajna i ma swietny zapach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...