11.05.2015

Odżywka Dove Pure Care Dry Oil - moje wrażenia

Halo! :-)


Jestem ciekawa czy któraś z Was już używała tej odżywki??



Nie przepadam za produktami Dove, zwykle mi nie odpowiadają, nic nie działają. Przypadkiem u jednej z blogerek trafiłam na recenzję odżywki Dove Oxygen i zachęcona postanowiłam sama wypróbować, w sklepie znalazłam również tą prezentowaną na zdjęciu i zmieniając w jednej chwili decyzję nie kupiłam Dove Oxygean, ale Dove  Dry Oil. Myślę, że to był dobry wybór. Dlaczego? O tym poniżej...





  • Moje włosy są często puszące, suche i matowe, a odżywka dała radę je trochę ujarzmić.
  • Po pierwszym myciu uzyskałam efekt wygładzenia i lekkości włosów.
  • Dodatkowo nie plącze włosów, nie zauważyłam też żadnego ich obciążenia.
  • Konsystencja jest gęsta więc nie spływa z włosów po nałożeniu, chociaż radzę nakładać małymi ilościami bo łatwo przesadzić z ilością.
  • Zapach podoba mi się średnio, określiłabym go jako lekko 'kremowy', trudny do opisania. Mi nie przypadł do gustu, ale nie sądzę też aby był opychający.
  • Dozowanie z opakowania jest dobre, odżywkę stawiamy 'na głowie' więc nie ma problemu z wydobyciem potrzebnej nam ilości.


Przeznaczona do włosów suchych i matowych.


 Nie zauważyłam, żeby włosy były 5 x bardziej jedwabiste. 
Również nie sądzę, żeby włosy były bardziej odżywione, wygładzone owszem.


Skład:


 (Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cocos Nucifera Oil, Gluconolactone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Sulfate, Trehalose, Amodimethicone, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Dipropylene Glycol, Glycerin, Lactic Acid, Paraffinum Liquidum,Parfum, PEG-7 Propylheptyl Ether, Sodium Chloride, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Limonene, Linalool, CI 17200, CI 19140, CI 42090)



Pojemność: 250 ml
Cena: Ok. 20 zł
Przydatność do użycia: 12 m-cy po otwarciu.




7 komentarzy:

  1. Chyba nie miałam jeszcze odżywki z Dave... Trzeba to zmienić :P

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja lubię produkty dove, może się skuszę na tę odżywkę :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiła mnie ta odżywka :)

    zapraszam na recenzję błyszczyków powiększających usta, oraz do obserwowania :)
    http://prostozkosmetyczki.blogspot.com/2015/05/wibo-spicy-lip-gloss-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio przypadła mi do gustu inna odżywka Dove, więc z chęcią wypróbuję tą :))

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta odżywka,obecnie mam dove,hair therapy damage solutions:)
    Początkowo nie lubiłam odżywek z dove,a teraz je uwielbiam.
    Zapraszam do mnie..
    http://kosmetycznykogielmogiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...