07.05.2015

Odżywka wzmacniająca GARNIER FRUCTIS Oleo repair

Cześć! :-)

Znalazłam dzisiaj chwilę, żeby opisać wam moją, ostatnio ulubioną, odżywkę.
Jak widzicie, przypadłą mi tak do gustu, że kupiłam dzisiaj w biedronce kolejną butelkę jak zobaczyłam promocję (-20% na odżywki do włosów i nie tylko). 



Zużyłam już praktycznie całe opakowanie więc okazja była idealna. Widziałam w Tv, że teraz reklamują jakąś ulepszoną wersję tej odżywki, ale niestety jej nie było.

Plusy tej odżywki:
+ gęsta,
+ pięknie pachnie, włosy po niej też długo pachną,
+ odżywia włosy,
+ ułatwia rozczesywanie,
+ dobrze rozprowadza się po włosach i nie spływa z nich,
+ zawiera drogocenne ekstrakty olejków: z oliwek, awokado i karite,
+ włosy po niej są miękkie i błyszczące.

Minusy:
- mały minus za to, że po wyschnięciu włosy nie są jedwabiste w dotyku.


Skład:




Na dzisiaj to wszystko, miłego dnia! :-) 

6 komentarzy:

  1. Ja miałam tylko "goodbay damage" i też była świetna :) na tą też się czaje. Jutro będę w biedronce zdaje się, więc chyba po nią sięgne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mój ulubiony produkt do włosów. Uwielbiam jej zapach i to, co robi z moimi włosami: są śliskie, pełne życia, odbite u nasady. Ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie przepadałam za Garnierem pod względem pielęgnacyjnych produktów do ciała czy twarzy jak i włosów...aż dziwie się, że ten duet ma tyle plusów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja np. nie przepadam za Dove, ale ostatnio byłam zszokowana odżywką, mam ją na zdjęciu w poprzednim poście, niedługo napiszę recenzję. :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam tę odżywkę :) I jeszcze tą pomarańczową, nie dość że pięknie pachną to naprawdę są dobre.

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są też kosmetyki Farouk też super nawilżają znalazłam sklep gdzie jest tanio BOSCO DESIGN

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...