08.12.2015

Zadziwiająco trwała - Avon COLOR TREND + 3D lip gloss

Często na spotkaniach słyszę pytanie ''Co masz za szminkę? A jaka to konturówka?'' oraz dostaję komplementy ''Piękny kolor, soczysty, ni to czerwień ni to malina''. Odpowiedź na tę zagadkę jest prosta i znajdziecie ją poniżej.


 

1. Szminka Avon COLOR TREND Rich RUBY

Jest dla mnie niebywałym zaskoczeniem. Pośród przetestowanych pomadek i wielu rozczarowań znalazłam ''coś fajnego'', za niewielkie pieniądze. 

Kolor to krwista czerwień, na kolejnym zdjęciu może tego tak nie będzie widać, ale możecie wierzyć mi na słowo.

Do atutów oprócz barwy należy jej stopień napigmentowania, który nawet po jedzeniu pozostawia na ustach piękny podkreślający usta kolor. Z czasem, gdy już się bardzo zetrze pozostaje kontur wokół ust, wystarczy wtedy lekko podmalować. To fajne rozwiązanie na imprezę, gdzie nie musimy już się tak bardzo starać, aby ''nie wyjechać'' sobie tu i ówdzie. 

Pomadka jest matowa, niestety to jej minus ponieważ może podkreślać suche usta, co nie wygląda zbyt estetycznie, w szczególności gdy są one przesuszone i popękane. Dla mnie dlatego idealnym rozwiązaniem jest połączenie pomadki o jedynz błyszczykiem Bell BB 3D.

Trwałość mnie w niej zaskakuje. Miałam już sporo szminek, które się rozpływały na boki i które przy pierwszej lepszej okazji znikały z ust. Myślę, że jest idealną alternatywą dla pomadek z ''wyższej półki cenowej''.

2. Szminka Avon COLOR TREND Passion

Mniej napigmentowana, koralowej barwy i również matowa.
Właściwie to takie trzy różnice pomiędzy RICH RUBY a PASSION.

Pomadka Passion na ustach przyjmuje lekko różowy odcień w zależności od światła.
Nie mam zbyt dużo do opowiedzenia o niej, gdyż używam jej znacznie rzadziej.



3. Błyszczyk Bell BB 3D nr 06

To typowy błyszczyk. Kupiłam go kiedyś w promocji w Daily, jako drugi produkt za 1 grosz.
Jestem z niego bardzo zadowolona.

Ładnie trzyma się na ustach i pięknie pachnie. Nie jest kleisty jak niektóre błyszczyki.
Idealnie współgra z pomadkami z AVONU. Usta są kuszące i błyszczące i niesuche.

Bladoróżowy kolor w połączeniu z Avon COLOR TREND RICH RUBY nadaje ustom lekko malinowego odcienia. 



3 komentarze:

  1. Jakoś nie przemawiają do mnie pomadki z Avonu, nie wiem dlaczego :) Jakoś jestem sceptycznie do nich nastawiona, tak samo mam z lakierami :)

    zapraszam do mnie http://beautypiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie zachęcały mnie szminki z Avonu może dlatego, że lubię otworzyć wszystko przed kupnem i wypróbować na ręce ale post ciekawy :)

    Zapraszam : http://justsweetbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie nie przepadam za szminkami. Zdecydowanie bardziej lubię błyszczyki do ust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...