4.01.2013

Szampon matrix fortetherapie

Szampon, który kupiłam już w zeszłym roku i używałam nie raz jak dla mnie jest świetny. Nie wiem co sprawia, że uwielbiam nim myć włosy. Jest inny niż te ze sklepowych półek, ma trochę inną konsystencję niż one. Zapach jest przyjemny chociaż nie wiem do czego go przyrównać, może do migdałów, marcepanu.
Matrix biolage fortherapie przeznaczony jest dla włosów zniszczonych zabiegam chemicznymi, osłabionych i potrzebujących wzmocnienia. Włosy pozostają gładkie i w połączeniu z odżywką również z firmy matrix są bardzo miękkie i śliskie, z pięknym połyskiem. Po pierwszym umyciu włosów były naprawdę odmienione i różnica była zauważalna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...