8.12.2014

4 kroki jak wykonać manicure hybrydowy + 3 moje porady

Tak jak obiecałam, dzisiaj trochę o tworzeniu manicure hybrydowego od którego dzielą Was zaledwie 4 kroki. :)



1. Przygotowanie płytki paznokcia, które obejmuje:

   1) przycięcie paznokcia
   2) usunięcie skórek bądź ich odsunięcie, w zależności od potrzeb
   3) zmatowienie płytki za pomocą pilnika/polerki (płytka nie może być wypolerowana, ma być matowa)
   4) odtłuszczenie płytki odtłuszczaczem (nail cleaner)



2. Nałożenie bazy (base), tak aby nie zalać skórek wokół paznokcia, później może to skutkować   odrywaniem się lakieru. Następnie bazę utwardzamy 2 minuty w lampie UV.




3. Nałożenie kolorowego lakieru hybrydowego i utwardzenie go w lampie UV przez 2 minuty (ja trzymam czasami dłużej, max 4 min.).




4. Nałożenie topu (Top) i utwardzenie go w lampie UV przez 2 minuty (tutaj też czasem trzymam dłużej), a następnie przemycie paznokcia wacikiem nasączonym odtłuszczaczem (nail cleaner).




Gotowe! Od razu można zabrać się do pracy, bez zbędnego czekania aż lakier wyschnie. :)






Dodatkowo moje 3 porady dla Was:




1. Warto zadbać o płytkę paznokcia i skórki, stosując odpowiednią dietę, odżywki, olejki do paznokci. Z często polecanych przez inne dziewczyny mogę wymienić:

- Regenerum, 
- Balsam do paznokci 2x5, 
- Kapsułki Gal,
- Serum do paznokci Biovax, L'biotica.
Więcej znajdziecie na pewno na wizaz.pl. :))



2. Co kupić na początek do wykonania manicure:

- lampę UV,
- odtłuszczacz (nail cleaner),
- base,
- top, 
- blok polerski / pilnik,
- lakier hybrydowy, jakiś kolor który Wam się podoba,
- aceton,
- płatki kosmetyczne,
- folię spożywczą,
- patyczki do usuwania hybrydy.

3. Jaką lampę wybrać?

Ja mam lampę UV 4-żarówkową 36W, dobrze utwardza, łatwo dostępna, chociaż gdybym miała wybierać drugi raz to poszukałabym może jakiejś ledowej, ze względu na to, że ledowe często mają mniejsze gabaryty, a ja czasem zabieram lampę w podróż. 
Na pewno odradzam Wam kupienie lampy o mniejszej mocy, z mniejszą ilością żarówek. :)



To na dzisiaj tyle, 
w następnym poście napisze o zdejmowaniu hybryd.

Pozdrawiam ciepło! :)


3 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post. Właśnie rozglądam sie za jakimś zestawem do hybryd i dzieki Tobie wiem, co koniecznie ten zestaw musi zawierać :) Miałaś może do czynienia z lakierami SEMILAC? Cena jest przystępna i mają też dużo pozytywnych opinii w internecie. :)

    Bloga obserwuję i czekam na post o zdejmowaniu hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tych z Semilac i jestem zadowolona poza jedną małą wadą, trafiają się buble.. ;/ Pisałam ostatnio o nich też post. :)

      Usuń
  2. Miałam lampę uv ale sprzedałam i teraz żałuję, o !

    Zapraszam do wspólnej obserwacji,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...