22.10.2013

Tahe 'TAHE KERATIN GOLD SHAMPOO' - do włosów bardzo suchych i zniszczonych z keratyną.

Halo! :)



Tahe, marka zapoczątkowana przez salon fryzjerski pod okiem  D. José Magaña Ortiz’a.
Jego celem było wyprodukowanie kosmetyków specjalnie przeznaczonych na profesjonalny rynek. Firma dzisiaj ma swoje kosmetyki w ponad 20-stu krajach, w tym w Polsce od 2010r.

Niedawno otworzyli nawet sklep w moim mieście, co mnie bardzo zdziwiło biorąc pod uwagę jego wielkość i liczbę mieszkańców..

Firma Tahe mieści się w Hiszpanii, w regionie Murcia. Tahe produkuje kosmetyki do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów i ponad to inne produkty kosmetyczne m.in. do rąk, depilacji.

Od producenta:
‘’Na uwadze mamy przede wszystkim skład kosmetyków i dbałość o szczegóły. Produkty Tahe posiadają bardzo bogate i starannie dobrane kompozycje witamin, białek i aminokwasów. Zawartość amoniaku w farbach obniżona została do minimum. Wykluczono także wiele innych substancji szkodliwych i obciążających włosy. Zastosowanie ekologicznych składników takich jak: olej arganowy, woski roślinne z candelli, carnauby, jojoby, otrębów ryżowych, masła karotenowego czyni nasze kosmetyki bardzo naturalnymi.’’
‘’Nowe serie wykorzystują w swoim składzie keratynę, olej arganowy, komórki macierzyste roślinnego pochodzenia, ekstrakty z bambusa, naturalny kolagen i kwas hialuronowy. Ich formuły nie zawierają szkodliwych parabenów oraz mocnych konserwantów. Tam gdzie jest to możliwe szkodliwe związki chemiczne zastępuje natura.’’



 
Szampon Tahe



Skład:


Mam nadzieję że coś widzicie.  Nie uważam żeby był pozbawiony składników obciążających włosy, ale też nie mówię że jest to zły produkt.
Do włosów suchych i zniszczonych jest odpowiedni. Zawiera keratynę jak wskazuje na to opakowanie:
 

Szampon wg mnie nie oczyszcza jakoś super włosów, ale lubię go używać. 
Pozostawia moje włosy bardziej gładkie, miękkie. Trochę oblepia je za sprawą silikonów, jednak zmniejsza ich puszenie się. Nie sądzę jednak żeby jakoś specjalnie wpływał na zwiększanie się przetłuszczania włosów.
Bardzo się pieni przy użyciu  niewielkiej ilości. Nie wysusza włosów i nie plącze ich. Pozostawia w ładnym stanie końcówki włosów, nie niszczy ich. Dodatkowo włosy po myciu mają ładny blask. :)

Ma bardzo ładny, przyjemny zapach, nieco słodkawy i konsystencję lekko żółtawą, płynną, dosyć rzadką


Opakowanie: wg mnie bardzo eleganckie, dobrze się otwiera i zamyka. Złoty kolor jest przyjemny dla oka. Połączenie z czarnym daje ładny efekt. Butelka jest ponad to poręczna. 
 


Wydajność:
Dosyć dobra, potrzeba mi niewielkiej ilość szamponu by umyć moje długie włosy. 


Sama nie wiem co mogę jeszcze o nim powiedzieć, jeśli macie jakieś pytania zostawcie komentarz ;) 
Miłego wieczoru!  





 

10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem w szamponach do włosów bardzo suchych nie powinno być SLES.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nie powinno, ale takie włosy też się brudzą i trzeba je oczyszczać, a z drugiej strony takie szampony zawierają często jakieś 'oblepiacze' i 'nawilżacze' także się równa :P
      Każdy musi i tak dobierać szampon do swoich włosów, jednemu służy taki a drugiemu inny ;))
      Większość ludzi na tym świecie wgl nie patrzy na skład i też żyje :D

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tym produkcie wczesniej.. ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pierwszy raz słyszę o tej marce :)
    Zapraszam też do wzięcia udziału w konkursie Halloweenowym organizowanym na moim blogu http://freeismylive.blogspot.com/2013/10/konkurs-halloweenowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niezbyt ufam wszystkim szamponom odbudowującym, ale warto próbować:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dla mnie szampon ma po prostu myć i ewentualnie wygładzać etc. :)

      Usuń
  6. Bardzo dobry szampon. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze o informację - jak i gdzie odczytać datę ważnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na butelce (nad pojemnością 300ml) jest taki znaczek otwartego pudełeczka, który informuje, że szampon ma termin ważności 12 miesięcy po otwarciu. :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...