29.04.2013

Noni care face wasch gel




Żel do mycia twarzy o przecudownym owocowym, cytrusowym zapachu.
Twarz po umyciu jest odświeżona i przede wszystkim czysta.

Od producenta:
,,No synthetic or dyes or pigments, no parabens, silikines, paraffins or paraffin oil derivatives.''

Zatem widzimy całkiem  się postarał :)
Standardowo już dodam, że wysusza skórę.. to się chyba nigdy nie zmieni O.o
Jeśli chodzi o konsystencję to dla mnie jest zbyt rzadka przez co przy pobieraniu wychodzi niechciana, zbyt duża ilość specyfiku..
Ogółem polecam :)

www.nonicare.eu


27.04.2013

Synergen wasch-gel

Halo! :D

Nie wiem jak mogłam wcześniej wam nie opisać o tym specyfiku:




Żel jest przeznaczony do mycia twarzy skóry wrażliwej, jednak i tak wysusza lekko skórę.
Nie powoduje podrażnień.
Ładnie oczyszcza.
Usuwam nim nie tylko codzienne zanieczyszczenia i brud, ale także makijaż.
Do demakijażu u mnie nadaje się świetnie. Nie lubię tych wszystkich płynów, mleczek które tylko zawsze drażniły moje oczy. Żel u mnie spisuje się świetnie.
Przebadany dermatologicznie. Ma delikatny zapach :)


Miłej soboty Dziubki ! ;)


23.04.2013

Maseczki do twarzy :)

Jak obiecałam recenzja maseczek do twarzy. :))

Na pierwszy ogień Antybakteryjna maseczka Perfecta : gruszka + krzem + glinka termalna.
Konsystencja fajna, ładny zapach.
Działanie ma oczyszczające, jednak niczego specjalnego nie zauważyłam. 



Kolejna również Perfecta z aloesem i rośliną Enantia.
Oczyszcza skórę, po nałożeniu warstwy musimy odczekać 15 - 20min. i po wyschnięciu zdjąć z twarzy.
Wygląda to jakbyśmy oddzierali skórę. :) Maseczka jednak trochę wysuszyła skórę i bez kremu nawilżającego się nie obyło. Ale kupiłam ją już parę razy i nawet mi się spodobała.



Maseczki NONI CARE  które mają działanie nawilżające.
Maseczka ma konsystencję kremu w kolorze białym.
Jednak żeby dobrze nawilżyła skórę, pozostawiając ją na noc trzeba nałożyć grubą warstwę.
Wczoraj nałożyłam ją na twarz i mocno wtarłam, a dzisiaj po umyciu wodą skóra była sucha O.o
Zawiera skwalan oraz ekstrakty z aloesu, goji, noni, awokado i grapefruita.

,,Skwalan - to substancja aktywna w postaci bezbarwnego, bezzapachowego i transparentnego olejku, będącego naturalnym składnikiem ludzkiego sebum, czyli ochronnej warstewki łoju na powierzchni skóry.''
(www.biochemiaurody.com)
 
,,Jagody goji są bogatszym źródłem witaminy C niż pomarańcze, antyoksydantów (jak karotenoidy) niż owoce granatu, a żelaza mają więcej niż stek.
Jagody goji rosną w Himalajach. W medycynie tybetańskiej i chińskiej ich lecznicze i odmładzające właściwości są wykorzystywane od ponad 2 tysięcy lat. Wzmacniają odporność i układ immunologiczny, ponieważ dostarczają organizmowi polisacharydów, w tym 4 niepowtarzalnych, bo nie występujących w innych roślinach.''
(blog.patandrub.pl)


,,Aloes jest rośliną powszechnie dostępną, pomimo tego, iż jego naturalnym środowiskiem, są tereny Afryki, Azji oraz Madagaskaru. Poza kosmetologią i medycyną, aloes może znaleźć także zastosowanie na przykład w odchudzaniu. Posiada właściwości odtruwające i doskonale reguluje i poprawia metabolizm.''
 (leczniczyaloes.pl)
 
 
,,Awokado, smaczliwka (Persea Scheffer) – rodzaj wiecznie zielonych drzew z rodziny wawrzynowatych (Lauraceae). Występuje w klimacie tropikalnym i subtropikalnym Ameryki.''



Noni:


 



19.04.2013

Odżywiania włosów ciąg dalszy.


Ostatnio było o makro- i mikroelementach a dzisiaj trochę o innych składnikach. 

Już kiedyś pisałam o działaniu pokrzywy.Ta często spotykana roślina działa na włosy wzmacniająco. Możecie kupić ją w aptece, robić z niej płukanki do włosów i  herbatki do picia. Dobre jest płukanie włosów naparem z korzenia pokrzywy.

L-cysteina - jak już wcześniej opisywałam jest składnikiem budulcowym keratyny i powoduje elastyczność skóry. Przeciwdziała wolnym rodnikom.

L-metionina - buduje keratynę i kolagen. Zapobiega łamliwości włosów i ich siwieniu.

Izytol - pobudza włosy do wzrostu.  Izytol często nazywany jest witaminą B8. Jako preparat może być wykorzystywany w walce z wypadającymi włosami i łamliwymi paznokciami. 
Występowanie: mięso, wątroba, nasiona, mleko, drożdże, warzywa, owoce cytrusowe, orzechy, jaja, pieczywo z pełnego przemiał.

Spirulnia czyli po prostu alga z morza, zawiera pełnowartościowe białka i wiele egzogennych aminokwasów.
Wpływa na pracę gruczołów łojowych, tworzy paszcz lipidowy i nawilża.


Krzemionka, skrzyp polny również są składnikiem budulcowym, wpływają na wytrzymałość i regenerację. Powoduje szybszy wzrost włosów i zmniejsza ich wypadanie. 
Działa przeciwłupieżowo. (Ziele skrzypu zawiera krzemionkę.)

Miłego dnia.! :))

18.04.2013

Co jeść aby mnieć piękne włosy i nie tylko - uzupełnienie.


Nie wiem jak mogłam zapomnieć o siarce, dlatego dzisiaj uzupełniam waszą wiedzę :D

W skrócie siarka jest niezbędna dla organizmu, ponieważ  wchodzi w skład komórek. Aminokwasy zawierające siarkę i tworzące białka ustroju to cysteina i metionina.  Oba te składniki tworzą keratynę czyli podstawowy budulec włosa. Niedobory od razu negatywnie wpływają na stan włosów i skóry.

Działanie Siarki:
-  zwalcza łojotok i trądzik młodzieńczy,
-  jest głównym składnikiem wielu kosmetyków, dla cery trudnej w pielęgnowaniu,
-  przeciwbakteryjne,
-  przeciwgrzybiczne,
-  reguluje pracę gruczołów łojowych i zmniejsza wydzielanie serum,
-  oczyszcza i zwęża pory,
- pomaga w stanach zapalnych i zapobiega ich na powrotom,
- działa matująco na cerę.

Występowanie:
-  mięso i jego przetwory,
-  jaja,
-  sery,
-  mleko,
-  ryby.
-  znajduje się też w produktach zbożowych, np. kiełkach pszenicy, płatkach owsianych, otrębach pszennych, ciemnym pieczywie, a także soi i roślinach strączkowych.
-  dobrym źródłem siarki jest też: seler, szpinak, cykoria, papryka, pomidory, koper, kapusta, brukselka, morele, awokado i truskawki.

17.04.2013

Co należy jeść aby mieć piękne i zdrowe włosy.



Dbając o włosy należy nie tylko je pielęgnować kosmetykami. Nie można zapominać o tym, że stan naszych włosów często odzwierciedla nasz stan odżywienia.

,,Stan odżywienia to stan organizmu będący następstwem określonego sposobu odżywiania.’’ 
 (Na podstawie: Kompendium wiedzy o żywności, żywieniu i zdrowiu)

Dzisiaj przedstawiam wam  1. część składników które należy dostarczać organizmowi aby włosy, skóra i paznokcie pięknie wyglądały i były silne od wewnątrz.
Już wcześniej opisywałam wpływ witamin :
Makro- i mikroelementy:

Cynk – wpływa na stan włosów i skóry głowy. Niedobór prowadzi do pojawienia się łupieżu i wzmaga produkcję łoju.
Występowanie: wołowina, sezam, jaja, mleko, kiełki pszenicy, w ostrygach, otrębach pszennych, kiełkach pszenicy, drożdżach, grzybach, wątróbce, orzechach, grochu, fasoli, kakao, herbacie, cebuli, czosnku, podroby.

Żelazo  potrzebne do tworzenia się kolagenu. Niedobór prowadzi do wypadania włosów, ich osłabienia  (Również paznokcie stają się łamliwe rozwija się anemia i nasza cera może być blada).
Występowanie: wołowina, sezam, podroby, żółtko jaja, chude mięso i ryby, sok ze śliwek, orzechy, nasiona dyni i słonecznika, rodzynki, kiełki pszenicy, drożdże, owoce.

Selen – niedobór prowadzi do łamliwości paznokci. Wpływa korzystnie na układ krążenia, co jest niezwykle ważne przy wzroście włosów.
Występowanie: kukurydza, jęczmień, soja, czosnek, drożdże, sól morska, śledzie.

Miedź – uczestniczy w syntezie melaniny. A pojawienie się pierwszych siwych włosów może być przyczyną niedoboru manganu który opóźnia ten proces. Przyczynia się także do tworzenia Krwi i przyswajania żelaza.
Występowanie: wątroba, ostrygi, kasza gryczana, agrest, warzywa zielone.

Magnez – wpływa na regenerację komórek. Niedobór przyczynia się do wypadania włosów, łamania paznokci i nie tylko.
Występowanie: soja, kakao, orzechy, fasola, kasza, pieczywo pełnoziarniste.

Krzem – łagodzi łupież, grzybicę, stany zapalne, trądzik różowany.
Występowanie: skrzyp polny ( z doświadczenia znanych mi osób często skrzyp przez nie przyjmowany  nie jest  dobrze tolerowany są przez organizm), perz, poziewnik,
daktyle, kasza gryczana, owoce morza, banany, produkty zbożowe, mleko i przetwory mleczne, drób, żelatyna, a także marchew, buraki i pietruszkę.

Wapń – powoduje zaburzenia nerwowe, a nerwy są ściśle połączone z włosami.
Występowanie: mleko, ser, natka pietruszki, jarmuż, kukurydza, seler, chrzan, czosnku, marchew, ryby.

Oczywiście nie należy unikać pozostałych składników, które są odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu. W diecie trzeba dostarczać odpowiednie ilości wszystkich elementów, ponieważ nieprawidłowe działanie np. któregoś z narządów może wpływać niekorzystnie na inne, a co za tym idzie na włosy, skórę i paznokcie mimo, że dostarczyliśmy wyżej wymienionych składników. 




Uwaga!
Brak składników  przeze mnie opisanych ma wpływ nie tylko na włosy i paznokcie. Przedstawiłam niedobory tylko w  tych dwóch aspektach. 


I jeszcze post z informacjami o siarce  tutaj.

16.04.2013

Budowa włosa i jego życie - czyli jak to jest z wypadaniem włsów.

Budowa włosa:




Fazy wzrostu włosa:




Włosy odradzają się co jakiś czas, nie rosną bez przerwy. 

Fazy wzrostu w liczbach:
5 lat - tyle potrzeba do wzrostu włosa,
1cm - około tyle rośnie na miesiąc,
2 tygodnie- czas przejściowy włosa i wypadnięcie go,
3 miesiące - faza spoczynkowa, po tym czasie mieszek ponownie się odradza i rośnie,
10% - tyle włosów przypada na fazę spoczynku.
100 tys. - tyle mieszków znajduje się w skórze głowy.

15.04.2013

Kosmetyki Vipera

Na II spotkaniu blogerek nie zabrakło kosmetyków marki Vipera.
http://www.vipera.com.pl/

Złoty cień do powiek nr 93.
Zielony cień do powiek nr 805.
Puder prasowany z lusterkiem nr 601.
Lakier do paznokci Jumpy nr 177.




Ewentualne recenzje po wypróbowaniu będą w kolejnych postach. :))
Szkoda tylko że puder jest bardzo ciemny bo nie będę miała okazji go użyć. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...